Bliv medlem af Ærø Kunstforening

Som medlem af Ærø Kunstforening er du med til at støtte og synliggøre den kreative og kunstneriske virksomhed på Ærø.

Hvad enten du er udøvende eller kunstinteresseret er du med til at slutte op om Ærøs kunstliv og kreative udfoldelsesmuligheder.

Kort fortalt beskæftiger vi os med udstillinger af vidt forskellig karakter, arrangementer og foredrag, café - aftner, udflugter. publikationer, kurser m.m.

Vi udsender "Nyhedsbrev" ca. 4 gange om året. - en slags foreningsavis med orientering og nyheder, hvor du meget gerne må bidrage.

Som medlem bliver du optaget på vores fællesmail-liste, hvor aktuelle informationer, opfordringer og  tilbud hurtigt kan sendes ud til alle medlemmer.

På vores hjemmeside "ærøkunstforening.dk" eller "aeroekunstforening.dk" kan du finde mange forskellige oplysninger og bestyrelsens medlemmer, som du er velkommen til at kontakte. Er du udøvende, og ønsker du at præsentere dig selv og dine værker på hjemmesiden, er det også en mulighed.

Vi håber, at du vil finde glæde, inspiration og rummelighed indenfor de rammer, der er kunstforeningens.

Indmeldelsesblanket til Ærø Kunstforening

Felter markeret med stjerne * er krævede oplysninger og skal udfyldes.

(Du modtager selv indmeldingsblanket CC som bekræftelse)